#Blogg100 dag 52, bortkastat

Värdelöst vart hemma hela dagen och inte fått klart ett endq blogginlägg, helt värdelöst och bortkastat. ——

Till råga på allt somnade jag i soffan med mobilen i handen och väcktes just av frun. Klockan 01:51, det var väll själva FAN!

Etiketter:

2 svar to “#Blogg100 dag 52, bortkastat”

  1. Annasofia Says:

    råkade radera dig från fb då jag gjorde en fet ”utrensning” i min vän-lista. försökte sen hitta dig igen men omöjligt. har du månne tagit bort din fb? jag vet ju ditt fulla namn och allt. som tur var mindes jag namnet på din blogg också. har du instagram? lägg gärna till mig där, jag heter moonsalutation. mvh annasofia förström, your old tenerife-buddy. 🙂

Kommentera

