#Blogg100 dag 53, When you snooze you lose

Så då slog min bävan in om att jag inte skulle klara av att slutföra #Blogg100. Det är inte bara ”When you snooze you lose” utan även när du somnar och sover 4 timmar på soffan, när du borde skriva klart och posta ditt blogginlägg.
men trotts jag är borta ur the Game, så tänker jag nog fortsätta att posta. I alla fall mer ofta och frekvent än hur det var innan #blogg100. Så tack Mr Wass.

 

Nästa år så ska jag klara av alla hundra dagarn!

Etiketter: ,

Kommentera

